IcaMajicaConceptStore
Apr 01, 2019
Posted by: Lozen

Lozen vam predstavlja – IcaMajicaConceptStore

Ovo je modna priča koju vam do sad nijesam pričala, priča o drugačijem, razigranom brendu koji me je oduševio na prvi pogled. IcaMajicaConceptStore sam pronašla na instagramu.Dok sam oduševljeno posmatrala fotografije zapitala sam se ko se krije iza ovako originalnog brenda, ko je kreirao nešto ovako lijepo i otmeno, ležerno i opušteno.

Kako bih zadovoljila svoju radoznalost kontaktirala sam vlasnicu brenda IcaMajica Ivanu Popadić, zahvaljujući njenim odgovorima na moja pitanja ova modna priča postaje potpuna.

  1. Kako je nastao IcaMajicaConceptStore?

Brend je nastao iz velike želje da se napokon zaobiđe ono što nam tržište poslednjih godina nameće, bez želje da ikoga uvredim ili osporim kvalitet ponuđenog, ali prezasićeni smo “plastičnih” materijala,sintetičke robe, potpuno lišeni originalnosti, unikatnog dizajna, jednostavno prava da budemo drugačije (mislim na ženske konzumente mode), a ne uniformisane zbog nemogućnosti izbora.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💎IcaMajicaConceptStore (@icamajicaconceptstore) on

  1. Ko stoji iza brenda i gdje pronalazite inspiraciju?

Brend IcaMajicaConceptStore je (za sad) mala porodična manufaktura . Sve modele, od grafike za štampu, ručno rađenih ukrasa,etiketa brenda, do pakovanja za slanje, dizajniram ja, vlasnik brenda, Ivana Popadić. Na kraju procesa stvaranja “na papiru” (i grafičkom dizajnu), za mašinu, iglu u ruke, i sve to izraste u “živ” proizvod.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💎IcaMajicaConceptStore (@icamajicaconceptstore) on

  1. Otkud naziv Ica Majica? 

Naziv brenda je (kao i sve dobre stvari) došao spontano i slučajno, asocijacija je na nadimak mom imenu od strane najbižih prijatelja i porodice. Sa druge strane, lako se pamti, što je takođe bio cilj.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💎IcaMajicaConceptStore (@icamajicaconceptstore) on

  1. Šta biste izdvojili kao najveći izazov u dosadašnjem radu

Najveći izazov do sada, od stvaranja brenda, bio je predočiti ljudima da kvalitet, unikatan dizajn i biti drugačiji, nosi i svoj (nikako preveliki) trošak. Da sintetičke majice sa printom ili bez mogu naći bilo gde, i na to imaju pravo apsolutno. Sada to više nije slučaj, jer se uvere u kvalitet. Kupci vole da ih razmazite, što mi kao brend svakako i želimo, od 100% organskog pamuka u izdradi,detalja koji su uvek i za svakoga bar mrvicu drugačiji, do mirišljivih majica na njihovoj adresi (majice se posle završetka rada peru, da bi bile dostavljene čiste i spremne za nošenje).

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💎IcaMajicaConceptStore (@icamajicaconceptstore) on

  1. Ko su kupci Vaših proizvoda i kako pronalazite put do njih?

Kupci naših modela su najvećim delom žene, devojke, devojčice. U vreme globalne trgovinske internet revolucije, digitalni marketing mnogo olakšava put do kupaca. Veliki broj ljudi koji dođu do bilo koje forme našeg rada, fotografije, modela, preporuke, su izlog u koji mi ulažemo svakodnevno.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💎IcaMajicaConceptStore (@icamajicaconceptstore) on

  1. Koji su Vaši planovi za dalje, šta nam novo spremate? 

Što se tiče planova za dalje poslovanje, radimo na ciljanom proširenju tržišta, najavićemo uskoro i letnje haljinice (takodje od organskog pamuka) za leto, i dve sasvim nove kolekcije letnjih majica na tregere, bretelice, jedno rame, i uvek aktuelni kratki rukav.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💎IcaMajicaConceptStore (@icamajicaconceptstore) on

Foto: Instagram IcamajicaConceptStore

Slične objave

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Design by: Webfox.me                                                               © Copyright Lozen.me 2018                                                                   kontakt@lozen.me