Viki Odintcova plank
Nov 23, 2019
Posted by: Lozen

Plank – jedna vježba puno benefita

Plank ili popularna ,,daska” vježba je koja aktivira mišiće, zateže stomak i topi masne naslage. Iako izgleda kao da nije prezahtjevna ona to jeste, usmjerena je na glutealni mišić i zadnju ložu noge, donje leđne mišiće, ramena i vrat, aktivira noge i ruke, a stomak zateže.

Ako želite da imate rezultate od planka neophodno je da ovu vježbu izvodite pravilno i ne manje od deset sekundi ako ste početnik, pexels photo plankredovnim vježbanjem povećavajte vrijeme jer će to uticati na krajnji rezultat. Fitnes instruktori savjetuju da bi plank bilo korisno raditi svaki dan, tri serije po 60 sekundi, ako ste početnik možete raditi kraće, onoliko koliko možete da izdržite.

Plank zateže cijelo tijelo, jača mišiće trbušnog zida, nadlaktica i ramena, smanjuje rizik od povreda leđa i kičmenog stuba, značajno utiče na poboljšanje držanja. Da li ćete raditi standardni plank, plank na podlakticama, bočni plank ili kombinaciju sasvim je svejedno, važno je da radite plank svaki dan i da ne odustajete.

Prihvatite naš izazov, radite plank mjesec dana i javite nam rezultate

Foto: Instagram Viki Odintcova,   

Foto: Pexels

Slične objave

Comments ( 2 )

  • Meni je plank top!

    Top!

    • Lozen

      Jeste, korisna vježba i nama veoma draga

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Design by: Webfox.me                                                               © Copyright Lozen.me 2018                                                                   kontakt@lozen.me