Jan 27, 2021
Posted by: Lozen

Rad od kuće donio nove modne trendove, bade mantili i pidžame sve popularniji

Rad od kuće donio je i nove modne trendove. Sve veći broj brendova prilagođava svoje modne linije novonastaloj situaciji, pa je ležernija garderoba postala sve popularnija širom svijeta. U Japanu i Kini taj trend zastupljen je već neko vrijeme.

Za rad od kuće, ljudima je potrebna udobnija garderoba, logika je kojom su proizvođači garderobe počeli da se vode. A to je ujedno bila prilika i za nove biznise, zasnovane upravo na takvom modelu.

Mnogi brendovi, uključujući i one najluksuznije, sada su spremni da lansiraju linije koje će odgovarati većem broju potrošača, a i koji će biti u nekom ležernijem, svakodnevnom stilu. To je povezano sa novonastalom pandemijskom situacijom, jer veliki broj ljudi najveći dio svog vremena provodi kod kuće.

Tim navikama su se prilagodile kompanije, poput robne marke Dior, koja je lansirala svoju prvu robnu kolekciju, u kojoj su u najvećem broju zastupljeni bade mantili, pidžame i slično.

Slično je uradila i Zara, lansirajući svoju prvu kolekciju donjeg rublja.

U vreme pandemije, japanska Kompanija „Aoki“ je među prvima pokrenula proizvodnu liniju bež, crnih i tamnosivih odijela za muškarce i žene, namijenjenu svima koji rade od kuće, a reklamira je kao odeću koja je „više od pidžame, a manje od modne odeće“. Takva ideja je usledila nakon milionskih gubitaka izazvanih epidemijom koronavirusa.

Nedavne ankete u SAD su pokazale da većina Amerikanaca i nakon završetka pandemije želi da nastavi da radi od kuće, što znači da će kompanije poput Aokija morati da nastave sa inovacijama, kako bi se prilagodile novim zahtjevima na tržištu, prenosi N1.

Slične objave

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Design by: Webfox.me                                                               © Copyright Lozen.me 2018                                                                   kontakt@lozen.me