Feb 08, 2020
Posted by: Lozen

Vera Stevanović – Šta je potrebno za uspjeh na instagramu

Primijetili ste da su instagram profili većinom kao ona drugarica koju svi imamo a koja je najljepša, sve njeno je najbolje, njen muž je savršen, brak idealan, svekrva divna jedna gospođa a dijete malac genijalac…Naravno da nam je zanimljiva pet minuta ali druženje sa njom na duže staze je naporno zato nam svima vise prija ona drugarica koja sluša šta imamo da kažemo, koja je tu kad nam treba, koja je iskrena i podržavajuća. I upravo skrolujući instagramom, gledajući ,,šarene laže” i život kroz filtere naišla sam na profil Vere Stevanović,  profil koji koristi, koji podržava, koji savjetuje, koji uči …Od nje sam naučila kako da radim bolje, kako da iskoristim sve prednosti instagrama, kako da se prilagodim novim pravilima…On je kao ona drugarica koja je uvijek tu da pomogne, da da vjetar u leđa. Sa Verom, autorkom profila i vlasnicom Ludus digital-a sam razgovarala o uspjehu na instagramu, fokusu, preduzetništvu

  1. Šta je potrebno a šta je presudno za uspjeh na instagramu?

Za uspeh na Instagramu, kao i na bilo kom drugom mestu, potreban je jasan cilj, istrajnost, fokus, konzistentnost i poznavanje onih kojima se obraćamo. Ne mogu da izdvojim jednu stvar od pobrojanog kao presudnu, ali njihov miks je proverena formula za uspeh

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Instagram rast/Preduzetništvo (@vera.stevanovic.ludus) on

  1. U zadnje vrijeme se potencira kvalitetan sadržaj, čime se izdvojiti u kvalitetnoj konkurenciji?

Kvalitet sadržaja je nešto što je doneo kraj 2019. i ja sam neizmerno srećna zbog toga, to je zapravo i tema sa kojom sam se pojavila na Instagramu. Ne kažem da ranije sadržaj nije bio kvalitetan, ali negde smo svi zalutali u toj površnosti filterisanih fotografija i prenaglašene estetike. Danas je važnije nego ikad šta vaš sadržaj zapravo nudi, kako nekome pomaže, kako ga inspiriše, koliko može da ga osvesti, da mu poboljša neki aspekt života ili kvalitet njegovih misli. Možemo se izdvojiti ako dajemo vrednost, suštinu iznad forme, pa i u moru onih koji to rade, svako ko se vodi ovim pristupom će doći do svoje publike. Pogotovo ako to radi iz srca.

  1. Kako povećati broj pratilaca i koliko je zaista taj broj važan za sam biznis?

Baš ovako kako sam završila prethodni odgovor – davanjem vrednosti. Šta to zapravo znači? To znači da istinski mislimo o onome ko će da čita i gleda naš sadržaj i da mu nešto korisno DAMO, da li je to savet, otrežnjenje, putokaz, saosećanje, čarobna formula, inspiracija… bilo šta što će ga naterati da taj sadržaj sačuva ili podeli sa drugima. Da se uvek pitamo – da li sam dao dovoljno da neko pomisli u sebi “e ovo mi je trebalo”. Ako objava budi ovakav osećaj, onda će rasti i broj pratilaca i sam biznis će imati rast. Broj pratilaca potpuno nebitan, bitno je da su pravi, da su to potencijalni kupci, oni koji imaju poverenje u vas ili vaš brend, oni koji dele vaš sadržaj, koji ga cene, koji ga iščekuju, koji pišu u DM, to su pratioci koji treba da se “broje”. Ako ih je 500 takvih, vi možete ozbiljno da radite biznis. A 500 hiljada onih koji samo lajkuju i zapratili su vas, baš ništa ne donose.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Instagram rast/Preduzetništvo (@vera.stevanovic.ludus) on

  1. Instagram ukida lajk i sejv ima sve veći značaj, kako uskladiti postovanje sa tim novim trendom?

Uskladiti tako što ćemo plasirati dublji sadržaj, sadržaj sa značenjem. Čuvanje i deljenje postova predstavljaju nove glavne parametre i vrlo jasno daju smernicu za sadržaj – pitajte se “zašto bi ovo neko sačuvao ili podelio sa nekim?”.

  1. Ako imamo samo jedan profil na ovoj društvenoj mreži, na koji način kombinovati poslovno i privatno?

Ja nisam za kombinovanje. Kao što i na regularni posao ne vodimo decu i prijatelje, tako ne vidim ni zašto bi se to “mešalo” na Instagramu. Kada sma rešila da počnem poslovni profil, otvorila sam novi, a moj privatni profil je i dalje aktuelan, zatvoren i na njemu postavljam momente iz privatnog života. Pre svega mislim da taj privatni sadržaj “tera” ljude sa poslovnih profila. Moje pratioce, koji su u uglavnom preduzetnici ili ambiciozni mladi ljudi zanima kako da unaprede svoj biznis, a baš ih briga za novu haljinicu moje ćerke 🙂

  1. Kako je biti preduzetnica, da li ste se nekad pokajali što ste pokrenuli sopstveni biznis?

Dok pišem ove odgovore već je blizu ponoć i svako veče u ovo doba sam za kompjuterom. Tako izgleda moj život godinama, ali ga takvog obožavam i to vam dovoljno govori. Kajanja nema ni minimalno, ali zato što sam znala da to čuči u meni. Onaj ko to ne oseća, ne treba da ide tim putem.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Instagram rast/Preduzetništvo (@vera.stevanovic.ludus) on

  1. Jeste li nekad bez fokusa i ako jeste kako to prevazilazite?

Često sam bila bez fokusa, zato toliko i pričam o istom. Preduzetnik je čudna kategorija, to je obično neko ko želi da proba i započne što više toga, jer misli da može sve i želi da što više toga krene, pa da se idvoji ono što “dobro ide”. To je najlošija taktika koja postoji na ovom svetu i prevaziđe je čovek kada uvidi greške. Ono čemu se polovično posvetite, to donosi i polovične rezultate. Danas sam pametnija i izuzetno sam fokusirana, a i rezultati su onda u skladu sa tim.

  1. Koliko je potrebno u Vašem poslu pratiti trendove i kako se prilagođavate novinama?

U digitalnom svetu je potrebno pratiti trendove, a mislim da će vremenom to dotaći sve profesije, jer živimo u promenljivom vremenu u kome ništa ne zadržava status quo. Pratim ih i primenjujem, ali na neki svoj način, uvek u skladu sa mojom suštinom, jer slepo praćenje trenda koji ne oblikujemo po sebi vodi u jako loš smer.

  1. Recite nam više o kursevima koje organizujete?

Trenutno je dostpan moj online kurs i on je savršen za svakog ko bi da pokrene biznis preko Instagrama ili ima već biznis na Instagramu, ali se muči i vidi da mu profil raste SAMO ako se oglašava. Moj cilj je da ljudima pokažem kako se daje vrednost i kako se tim putem raste organski i prodaje. Presrećna sam što već imam polaznike koji završavaju kurs i koji mi kažu da im je svaka lekcija bila izuzetno vredna i da već vide ogromne pomake u praksi. U planu su mi i radionice uživo, koje se nadam da ću realizovati tokom februara.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Instagram rast/Preduzetništvo (@vera.stevanovic.ludus) on

  1. Savjet za one koji koriste instagram i postavljaju fotografije ali su nesigurni sa video sadržajem, kako prevazići sramežljivost

Knjiga “TED govori” je sjajan izbor za ovu temu i pitanje, preporučujem je svakom ko ima problem sa javnim nastupom, nastupom uopšte, sa vođenjem priče i držanjem publike zainteresovanom.

Slične objave

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Design by: Webfox.me                                                               © Copyright Lozen.me 2018                                                                   kontakt@lozen.me